Portada Educación Principáu y Universidá firmen l’aumentu salarial de los profesores que los iguala a los d’otres autonomíes

Principáu y Universidá firmen l’aumentu salarial de los profesores que los iguala a los d’otres autonomíes

by asturnet

Mil quinientos profesores de la Universidá d’Uviéu podrán ver medrar la so nómina hasta en 4.000 euros al añu. El presidente asturianu, Vicente Álvarez Areces; el rector, Juan Vázquez; y los sindicatos UXT, CCOO y SIPU formalizaron güei un alcuerdu llargamente negociáu que-y supondrá al Principáu un desembolsu de seis millones d’euros y qu’equipara salarialmente a los docentes universitarios asturianos a los sos colegues d’otres comunidaes autónomes.

El pactu firmáu esti mediudía, qu’afita un complementu retributivu contempláu na Llei Orgánica d’Universidaes, aumentará ente 3.000 y 4.000 euros de media el sueldu añal de los 1.500 profesores de la Universidá que lleven exerciendo xeres docentes hai a lo menos cinco años, sobre un total de más de 1.700 profesores universitarios, y sedrá plenu en 2006, acordies con un calendariu d’aplicación progresiva.

No concreto del universu numéricu, les cantidaes adicionales que van empezar a cobrar los profesores -como reconocencia o estímulu de la calidá de la docencia, la investigación y la xestión- encuádrense n’hasta siete grupos, tres d’ellos lligaos a la docencia, otros tres a la investigación y el restante vinculáu a la xestión.

No que cinca a la docencia, l’antigüedá premiaráse con 1.200 euros añales pol primer quinqueniu y otros mil euros más al cumplir tres y cinco quinquenios como profesor. Cantidaes asemeyaes a lo que va aplicase na investigación, onde los primeros seis años merecerán un plus añal de 1.200 euros, más otros mil al aportar al segundu y al cuartu sexeniu.

El complementu de xestión ye d’un 10 por cientu de les perres recibíes llueu de cuatru años nun cargu, polo que ciertos profesores podríen llegar a cobrar, xuniendo tolo anterior, hasta 7.400 euros más cada añu. Magar d’ello, la mayoría de los docentes percibirá ente 3.000 y 4.000 euros adicionales.

Tamién te podria gustar