Portada Cine Presentación del II Festival de cine asturianu

Presentación del II Festival de cine asturianu

by asturnet

El II Festival de cine asturianu, que tien a l’actriz Mary Paz Pondal como premiu honoríficu al reconocimientu de tola so carrera na gran pantalla y nos escenarios de teatru, va presentase nel Club de Prensa de La Nueva España a les siete la tarde de la mano del so director, Xavi Vilareyo, que va tar acompañáu polos productores Llucía Herrera, Jorge Rivero, Iraida Lombardía, Roberto Bernabeu, Alberto Arce y Rodrigo Lueje, que van presentar les sos obres.

Les obres que cuenten con mayor númberu de nominaciones son “Nada personal” y “Lo que el ojo no ve”, con cinco nominaciones a los premios, siguida por “Entaína”, “La muria d’Adriano”, “Por estar contigo” y “Tierra de guerrilleros” con cuatro nominaciones. Con tres nominaciones ta la obra titulada “…Y del hijo”, con dos “Gritar” y “Corpus trovata”, y con una nominación “El pozu”, “Una historia cualquiera” y “Hestoria d’un vezu”.

Los trabayos nominaos al Premiu al Meyor Documental son: “Lluvina”, “Bon Voyeur”, “Nenyure”, “Sáhara”, “Mitoloxía del llechi” y “Nablús la ciudad fantasma”.

Tamién te podria gustar