Portada Convocatories Política Llingüística entama la II Xornada de Toponimia del Navia-Eo na Casa Cultura de Castropol

Política Llingüística entama la II Xornada de Toponimia del Navia-Eo na Casa Cultura de Castropol

by asturnet

Redacción.

La Oficina de Política Llingüística del Gobiernu d’Asturies y el Conceyu de Castropol entamen na Casa Cultura d’esti conceyu, la II Xornada de Toponimia del Navia-Eo cola idea “d’acercar a los propios vecinos les decicisiones sobre la oficialización de los topónimos d’esta fastera occidental d’Asturies”.

Nel marcu d’esta Xornada, la Xunta Asesora de Toponimia d’Asturies va presentar un infome sobre’l nome qu’ha recibir la Ría del Eo, pal que se creo una ‘Comisión pral Estudio da Denominación da Ría’ formada por Mónica Loza López, Ramón Martínez Castro, Alfredo González y Víctor Manuel Díaz Díaz.

El programa de los actos entama a les 17:30 del vienres cola presentación de la II Xornada y un alderique “Os nomes dos nosos sitos”, onde van participar delles autoridaes municipales y autonómiques. A les seis de la tarde va presentase la publicación ‘Actas das I Xornadas de Toponimia del Navia-Eo’, un llibru que recueye les intervenciones de los especialistes que l’añu pasáu participaron en La Caridá na primera Xornada. Finalmente, a les seis y media, presentase l’Informe sobre’l nome de la Ría del Eo.

Tamién te podria gustar