Portada Educación Paulino Feito presentó la VIII Escuela d’Alderique

Paulino Feito presentó la VIII Escuela d’Alderique

by asturnet

El presidente del Conseyu de la Mocedá d’Uviéu, Paulino Feito, y la vicepresidenta del Conseyu de la Mocedá d’Asturies, Paula Gutiérrez, presentaron el programa de la VIII Escuela d’Alderique. Entamada pol Conseyu de la Mocedá Uviéu, en collaboración col Conseyu de la Mocedá d’Asturies y la Conceyalía de Mocedá d’Uviéu.
La Escuela d’Alderique constitui, en pallabres de los organizadores, “un puntu d’alcuentru, formación y alderique pa los y les xóvenes asociaos d’Uviéu”. N’otres ediciones la Escuela Alderique trató temes como la emancipación xuvenil, les nueves tecnoloxíes, la mocedá o la discapacidá. Pa esta edición Feito indica “que s’escoyeron los llinguaxes como preseos fundamentales pal mundu asociativu y pa la vida democrática”
La Escuela desendolcaráse los díes 24, 25 y 26 de payares nel Auditoriu Príncipe Felipe, durante estos díes podrá participase nos 9 talleres que la formen, asina como nes actividaes complementaries. El plazu d’inscripción acaba’l 22 de payares a les 14,00 hores. Les inscripciones pueden facese nel Conseyu de la Mocedá d’Uviéu o nel Conseyu de la Mocedá d’Asturies.

Tamién te podria gustar