Portada Lliteratura Nativel Preciado gana’l Premiu Azorín de Novela

Nativel Preciado gana’l Premiu Azorín de Novela

by redacción asturnews

La periodista y escritora Nativel Preciado axudicóse esti xueves el Premiu Azorín de Novela, convocáu pol Grupu Planeta y la Diputación d’Alicante y dotáu con 45.000 euros, cola novela d’aventures ‘El Santuariu de los Elefantes’.

Nativel Preciado (Madrid, 1948) consiguió esti prestixosu galardón con una obra ambientada en Tanzania, a onde diríxese una pareya de multimillonarios españoles que fixera fortuna con negocios turbios y que merca ellí unes tierres porque saben qu’alluga una ayalga. Pa ‘El Santuariu de los Elefantes’, Preciado abellugóse” nel últimu añu de la pandemia de la covid-19. La obra tien un final que l’autora desveló parcialmente al comentar qu’África se venga d’estos personaxes frívolos y cobiciosus.

Preciado, que presentara la novela col pseudónimu Coloráu Atapecer, declaróse “bien emocionada” por llograr el Azorín con esta alegoría, “un cuentu para adultos” que narra la hestoria d’esta pareya qu’allega a Tanzania a por más riqueza, pero “el viaxe complícase”. Esta pareya coincide con otros millonarios, colos que viven escenes que calificó de “grotesques” y amoroses, y a la fin solamente xuno de los personaxes apaez como arrogante y sensible “y va llograr salvase de la maldición de los elefantes”.

Preciado dedicó’l premiu “a África, a los elefantes y a les persones “que me faen feliz tolos díes”, y  “a los ausentes”, y refirióse a l’actualidá de la pandemia al comentar: “Oxalá se lliberar les patentes por que lleguen a los africanos: O salvamos toos o nun lo va faer naide”.

La periodista y escritora madrilana, que repitió la so emoción pol Azorín, deseyó que la so novela pueda prestar a lectores y reflexar el so “respetu y amor per África, polos elefantes y polos animales”, según ayudar a que’l ser humanu dexe de creese “la especie escoyida” y pase “a respetar al restu”.

Tamién te podria gustar