Portada Educación Militantes de Xunta Moza y estudiantes de maxisteriu lleven la so denuncia a la toma de posesión de cargos universitarios

Militantes de Xunta Moza y estudiantes de maxisteriu lleven la so denuncia a la toma de posesión de cargos universitarios

by asturnet

Militantes de Xunta Moza y estudiantes de maxisteriu llevaron la so denuncia al actu de toma de posesión de cargos universitarios. Ellí repartiéronse octavilles informatives nes que se pedía la dimisión inmediata de la directora de la Escuela Universitaria de Maxisteriu pola so propuesta d’esclusión de la llingua asturiana de los nuevos planes d’estudiu.

Recordóse asinamesmo l’asaltu a la llegalidá vixente que propón esta dirección. La Llei 1/98 d’Usu y Promoción del Asturianu recueye: “La Universidá d’Uviéu tien de garantizar la capacitación del profesoráu pal enseñu del asturianu y el gallegu-asturianu na enseñanza reglada”.

Los estudiantes deplegaron una pancarta onde podía lleese “Por una escolarización n’asturianu. Escuela de Maxisteriu” y reclamaron la creación d’una Mención de llingua Asturiana, como midía indispensable pa la formación de los futuros mayestros y mayestres, y la presencia d’asignatures de llingua Asturiana nos estudios comunes d’Educación Primaria y Secundaria.

Sobre esti mesmu conflictu, la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana convoca una manifestación el prósimu día 7 de marzu a les 17:00 na Estación del Norte d’Uviéu col lema “La llingua asturiana en Maxisteriu y nel sistema educativu ¡Como les demás!.

Tamién te podria gustar