Portada Patrimoniu Migoya culpa de los retrasos nel proyectu del Sidrón al alcalde de Piloña

Migoya culpa de los retrasos nel proyectu del Sidrón al alcalde de Piloña

by asturnet

La conseyera de Cultura, Comunicación Social y Turismu, Ana Rosa Migoya, compareció ayeri ente una comisión de la Xunta Xeneral, por pitición de cinco diputaos del Partíu Popular, pa informar sobre’l futuru Centru d’Interpretación de la Cueva del Sidrón, l’únicu de los equipamientos del Plan de la Prehistoria del Oriente que tovía nun ta concretáu. Según la conseyera, la falta d’avances nesti plan correspuende a la “inacción ya incapacidá” del alcalde popular de Piloña, Juan Roberto Perez, que nun se tien implicao nesti proyectu.

“El Gobiernu destinó 559.000 euros pa financiar les investigaciones nel yacimientu piloñes”, según Ana Rosa Migoya, que-y propunxo al alcalde d’esti conceyu del Oriente asturianu que se fixere cargu del equipamientu cultural. La conseyera aseguró que Perez se comprometió en mardar a la conseyería de la qu’ella ye responsable una propuesta de tarrenos nos que llevantar l’inmueble, pero finalmente “llimitóse a mandar un planu con dos círculos ensin mayores concreciones tecniques sobre les característiques”.

Énte les afirmaciones de la conseyera qu’acusa al alcalde de Piloña d’amosar “un gran desinteres por esti proyectu”, los diputaos populares acusáronla d’ “echar balones fuera” y d’inhibise del proyectu.

Tamién te podria gustar