Portada Sociedá IAS remembra la soberanía asturiana del 25 de mayu de 1808

IAS remembra la soberanía asturiana del 25 de mayu de 1808

by asturnet

Izquierda Asturiana (IAS) va celebrar a lo llargo d’estos díes diversos actos conmemorativos del aniversariu de la Revolución del 25 de mayu de 1808, nel que la Xunta Xeneral declaró la soberanía d’Asturies demientres la invasión de los franceses. Amás de la tradicional ofrenda que’l partíu va celebrar mañana, IAS tien organizada una charra del historiador Faustino Zapico asina como la entrega del so primer premiu ’25 de mayu’ a la Coordinadora Ecoloxista d’Asturies (CEA).

Esta tarde, va celebrase a les ocho na Sala que’l Conceyu Abiertu tien na Cai La Gascona, 12, Baxu, d’Uvieu, una charra del historiador y miembru de la Dirección Nacional d’IAS, Faustino Zapico, que lleva por títulu ‘La Revolución de mayu de 1808 (o l’aniciu de la historia contemporánea d’Asturies).

Per otra parte, la entrega del I Premiu 25 de mayu que la Dirección Nacional d’Izquierda Asturiana decidió que fuere pa la Coordinadora Ecoloxista d’Asturies, va tener llugar el prósimu vienres 26 de mayu, a lo llargo d’una cena a la que va dir el portavoz d’IAS Ignaciu Llope y el miembru de la dirección nacional y historiador Faustino Zapico.

Tamién te podria gustar