Portada Educación Mieres busca más protagonismu na enseñanza musical cola inaguración d’una escuela pa más de 300 alumnos

Mieres busca más protagonismu na enseñanza musical cola inaguración d’una escuela pa más de 300 alumnos

by asturnet

Mieres quier sonar más. La nueva Casa de la Música del municipiu mineru, habilitada nes dependencies del vieyu economatu d’Hunosa ya inagurada esti mediudía pol presidente autonómicu, Vicente Álvarez Areces, quier afitar la villa como un centru de referencia nes enseñances musicales impartíes nel Principáu. L’inmueble acueye clases pa más de 300 alumnos.

Depués d’unes obres de remocicamientu que requirieron una inversión d’un millón d’euros y qu’hubieron superar importantes resquiebres na estructura del edificiu, utilizáu nos últimos años como sé de la Escuela d’Inxeniería, la villa minera agospia agora nun flamante espaciu de tres plantes a los estudiantes del Conservatoriu y de la escuela de música, qu’imparte enseñances de música tradicional.

Amás d’ello, la reforma del vieyu economatu d’Hunosa habilitó espacios d’ensayu pa la banda y l’orfeón municipales, y permitió instalar un nuevu auditoriu espresamente concebíu pa la interpretación de música en directu. Nun futuru prósimu, a eses dotaciones habrá que-yos añadir una sala con equipos de grabación.

La nueva Casa de la Música de Mieres, que güei foi inagurada de forma oficial por Álvarez Areces, pon fin a la ‘diáspora’ d’alumnos por estremaos centros educativos de la villa y acaba coles severes llimitaciones d’espaciu que-yos imponía la Casa de Cultura a los estudiantes de música del conceyu.

Discursu del alcalde de Mieres na inaguración

Tamién te podria gustar