Portada Educación Más de 4.000 estudiantes afronten les prebes d’accesu a la Universidá

Más de 4.000 estudiantes afronten les prebes d’accesu a la Universidá

by asturnet

Más de 4.000 estudiantes d’Enseñanza Secundaria afronten a partir de güei n’Asturies les que diben ser les caberes prebes d’accesu a la Universidá, agora manteníes depués que’l nuevu Gobiernu central paralizare l’aplicación de la Llei orgánica de Calidá de la Enseñanza. Los esámenes prollongaránse hasta’l xueves en 15 sedes allugaes en Xixón, Uviéu, Avilés, Llangréu, Mieres, Ribesella, Tapia de Casariego y Cangas de Narcea.

Nesta ocasión, los correctores de los exercicios tendrán que revisar 230 esámenes menos que na pasada edición de la selectividá, porque la baxada demográfica qu’afecta a les xeneraciones más moces d’estudiantes provocó qu’esti añu se presenten a les prebes un total de 230 alumnos menos qu’en 2003.

Les calificaciones algamaes nos esámenes d’accesu a la Universidá determinen, xunta les notes medies del Bachilleratu, la calificación cola que cada estudiante podrá optar a estudiar una carrera universitaria qu’esixe una determinada puntuación mínima p’acceder a los sos estudios.

N’Asturies, ensin embargu, la nota de corte alpenes va impedi-yos a los alumnos cursar la carrera que-yos pete, yá que’l descensu nel númberu d’estudiantes que concurren a la selectividá fai baxar la competencia ente los nuevos universitarios a la hora d’acceder a unos estudios superiores.

Tamién te podria gustar