Portada Educación Más de 2.000 escolinos secundaron el programa’l Principáu pa fomentar la llectura

Más de 2.000 escolinos secundaron el programa’l Principáu pa fomentar la llectura

by asturnet

Xenerar “complicidá” col llibru nos neños porque si s’algama esa rellación de críu, nun s’escaez de mayor. El director xeneral de Promoción Cultural del Principáu, Carlos Madera, resumió esta mañana con esos términos l’envís del programa ‘Medrar lleendo’, que’l Principáu puso en marcha ente febreru y mayu pa fomentar la llectura ente los escolinos y pol que pasaron más de dos mil estudiantes en 30 biblioteques públiques.

“La meyor inversión en cultura nun ye la del lladriyu”, apuntó Madera nuna comparecencia na biblioteca uvieína d’El Fontán, “sinón la que se fai nel valor de lo pequeño”, n’alusión a la familizarización de los asturianos de menor edá col hábitu de la llectura. Y el balance de la iniciativa ‘Medrar lleendo’ nel cursu escolar qu’agora acaba demuestra, según l’altu cargu, que la iniciativa tien una mui bona acoyida y ta dafechu consolidada.

Nos cuatro meses que se prollongó’l programa, con un presupuestu global de 58.000 euros, los 23 talleres de llectura y creación lliteraria programaos atroparon l’interés de más de 600 escolinos, mmientres que polos 30 alcuentros con autores pasaron unos 1.500 estudiantes.

Pa participar como ponentes na edición de 2004, el Principáu escoyó a los escritores asturianos Antón García, Ricardo Menéndez Salmón, Miguel Rodríguez Muñoz, Susana Pérez Alonso, Pedro de Silva y Manuel Herrero Montouto.

Les actividaes, qu’incluyeron cuentacuentos y formación a mediadores de la llectura y cuyos organizadores quieren facer llegar na prósima edición a “más xente y más puntos”, desendolcáronse tanto n’asturianu como en llingua castellana.

Tamién te podria gustar