Portada Cine Lucinda Torre presentó nel Festival Internacional de Cine de Xixón “Resistencia”

Lucinda Torre presentó nel Festival Internacional de Cine de Xixón “Resistencia”

by asturnet

La directora asturiana Lucinda Torre presentó la película documental “Resistencia” sobre la llucha de los trabayadores de Duro Felguera pol so puestu de trabayu. El domingu 26 de payares el Teatru Xovellanos de Xixón abellugó la presentación del primer llargumetraxe de la directora llangreana.
La hestoria de llucha de los trabayadores de la Duro Felguera na defensa del so puestu de trabayu, la implicación de les sos families como parte activa na movilización, la movilización social que fizo posible parar el despidu de los 232 trabayadores afectaos, centren el llagumetraxe de Lucinda Torre.

Resistencia ye un documental que cuenta’l conflictu llaboral más llargu de la historia d’Europa, afondando na esperiencia del Colectivu de Despedíos de Duro Felguera.
La so llucha algamó los sos oxetivos, recuperar los sos trabayos y poner a funcionar, otra vegada, una fábrica que dende mediaos del sieglu XIX configuró un paisaxe industrial nel conceyu de Llangréu.
El relatu de sobrevivencia, la dignidá de la llucha pol futuru del país son aspectos nos que Lucinda Torre afonda nel llargu del documental, al tiempu que val de reflexón colectiva sobre les consecuencies de les polítiques neolliberales nel mundu actual.

La banda sonora, compuesta pol compositor asturianu Ramón Prada, sumerxe al espectador dientro de la película, faciendo de complementu a les imáxenes ya intervenciones de los actores principales del conflictu llaboral de la Duro.

Lucinda Torre ye autora del curtiumetraxe “El beso de la tierra” qu’algamara’l Premiu del Xuráu xoven del Festival de Cine de Xixón nel añu 1999, el Premiu de l’Audiencia del Créteil International Women’s Film Festival de 2000 y algamara una nominación al meyor curtiumetraxe de ficción de los Premios Goya nel añu 2001

Resistencia va volver proyectase güei llunes 27 de payares a les 22,30 nel Centru Xixón Sur y el miércoles nel Teatru Prendes de Candas a partir de les 20,00 hores.

web de la película

Tamién te podria gustar