Portada Educación Los doctoraos de la Universidá d’Uviéu tán ente los meyores del estáu

Los doctoraos de la Universidá d’Uviéu tán ente los meyores del estáu

by asturnet

Los cursos de doctoráu qu’imparte la Universidá d’Uviéu tán ente los meyores de toles universidaes del estáu, según el criteriu de l’Axencia Nacional d’Evaluación y Acreditación. La institución académica asturiana ocupa’l puestu númheru siete ente les qu’algamaron más porcentaxe en menciones de calidá polos sos doctoraos.

De los treinta y ocho programas de doctorao qu’imparte la Universidá d’Uviéu, un cuarenta y siete por ciento de los cursos tien la mención de calidá. L’esamen pol que se mide la cualificación de los programes académicos abarca distintes variables, ente elles el númberu d’artículos científicos publicaos en revistes internacionales polos doctorandos, les tesis publicaes y el grau de satisfacción del alumnu.

Los dieciocho programes de doctoráu distinguíos son: Integración económica, competitividá y entornu institucional de la empresa, del Departamentu d’Administración d’ Empresa. Bioloxía aplicada a la sostenibilidá de recursos naturales, de Bioloxía d’Organismos y Sistemes. Economía y socioloxía de la globalización, d’Economía Aplicada. Tecnoloxía, diversificación, calidá y aforru enerxéticu, d’Enerxía. Xénero y diversidÁ: mitoloxía, investigación y competencies, de Filoloxía Agloxermánica. Física de la materia condensada, de Física. Esploración, análisis y modelización de cuenques y sistemes orogénicos, de Xeología. Música de la España Contemporánea, de Historia del Arte y Musicoloxía. Inxeniería electromagnética, de Inxeniería Electromagnética y Sistemes. Inxeniería de procesos y ambiental, d’Inxeniería Química y Tecnoloxía del Mediu Ambiente. Química orgánica y organometálica, del Institutu Universitariu de Química Orgánica Enrique Moles. Investigación en cáncer, del Institutu Universitariu d’Oncoloxía. Neurociencia, de Psicoloxía. Análisis químicu, bioquímicu y estructural avanzaos, electroquímica. Ciencia y tecnoloxía, de Química Física y Analítica. Química Organometálica, del departamentu de Química Orgánica e Inorgánica.

Tamién te podria gustar