Portada Conceyos Los centros educativos d’Avilés reconocíos n’Educación en Derechos de la Infancia por UNICEF

Los centros educativos d’Avilés reconocíos n’Educación en Derechos de la Infancia por UNICEF

by redacción asturnews

Unicef vieno acabante reconocer el llabor de los centros educativos que tán comprometíos colos derechos de la infancia al traviés d’una entrega de sellos por que’l so trabayu sirva d’inspiración a otros centros. N’Avilés son siete los que van recibir esta distinción nun actu nel Salón de Recepciones del Conceyu d’Avilés, en presencia de l’alcaldesa, Mariví Monteserín y la conceyala d’Educación, Nuria Delmiro.

Los sellos UNICEF pa Centros Referentes n’Educación en Derechos de la Infancia reconocen “el llabor d’estos centros y de les persones que faen posible’l so día ente día creando una distinción que los identifique como lo que son: un referente na implementación de los derechos de la infancia na vida escolar”.

N’España 186 llograron alzase con esta distinción, de los cuálos quince atopar n’Asturies. Los centros reconocíos n’Avilés son siete: CEIP Marcelo Gago (nivel 1); CEIP Sabugo (nivel 1); CEIP El Quirinal (nivel 2); CEIP Palacio Valdés (nivel 2); EEI La Toba (nivel 1); EEI La Madalena (nivel 1) y EEI El Quirinal (nivel 1). Lo que supon que casi la metá de los premiaos na rexón pertenecen a la villa del adelantráu.

La entrega de la reconocencia física del sellu va correr al cargu de María José Plateru Díaz, presidenta de UNICEF Asturies. van recibir el directores de cada centru: la directora del CEIP El Quirinal, Beatriz Rodríguez Gutiérrez; el director del CEIP Marcelo Gago, Javier Sarasola Villaverde; la directora de CEIP Palacio Valdés, Isabel Suárez Aragoneses; la directora del CEIP Sabugo, Carmen Rodríguez Menéndez; la directora de la EEI El Quirinal, Ana Belén Martínez González; la directora de la EEI La Toba, Raquel García Fernández y la directora de la EEI La Madalena, Raquel García Fernández.

 

Tamién te podria gustar