Portada Lliteratura Llangreullibru pieslla la so edición más completa

Llangreullibru pieslla la so edición más completa

by asturnet

Llangreullibru 2005 peslló ayer les sos puertes de la que foi una de les sos ediciones más completes en presentación de novedaes y una de les que recibió una asistencia más curiosa de públicu, al pesar de l’ausencia de dalgunes llibreríes habituales nesta cita. Na tarde d’ayer dos debates, uno alrodiu de lliteratura y cine, y un alcuentru d’escritores de la cuenca’l Nalón, centraron les actividaes. Una llectura de poemes d’Ana Rosa Fernández y l’actuación del cuartetu Torner, remataron la feria del llibru de Llangréu, titulada esti añu al “Eloxu de la llectura nel 400 aniversariu del Quixote”.

La última xornada de Llangréullibru acoyó pela mañana les presentaciones de los llibros “La vieja música”(Ed.Norte) de Javier García Cellino y el volume “Historias de cine”(CICEES), una recopilación de relatos del caberu taller lliterariu entamáu pola asociación Cauce. Pela tarde el cine volvió ser protagonista nun debate tituláu “Cine y literatura” nel que participaron l’escritor Francisco José Lauriño y el críticu de cine José María Munárriz, presentaos, por Francisco Villar.

La última mesa redonda de Llangreullibru tuvo como exe central la lliteratura n’asturianu nel Vai del Nalón

, un alcuentru qu’atropó en La Felguera a los escritores Chechu García, Helena Trejo, Xurde Álvarez, Miguel Allende, Pablo Rodríguez Medina, Xulio Arbesú, Xosé Ramón Martín Ardines y Pablo Antón Marín Estrada. Embaxo de distintes perspectives los autores de la mesa espresaron la so visión de la realidá cultural de la cuenca’l Nalón dende la publicación del primer llibru de Manuel Asur y la formación del grupu Nuberu-Camaretá hasta los díes d’anguaño, nos que’l vai acueye una gran vitalidá lliteraria y cultural cola aparición de nuevos autores, tertulies literaries y revistes como la publicada en El Entregu embaxo’l nome de “Reciella Mallory”. Los puntos de vista de los escritores oscilaron ente les interpretaciones fondamente pesimistes de Pablo Rodríguez Medina y Xosé Ramón Martín Ardines, y los que se manifestaron como “abondo optimistes” como Xurde Álvarez, Marín Estrada o Chechu García, que nun duldó en calificar el momentu que vive la lliteratura nel vai del Nalón como “un de los más intensos y ricos n’actividaes y autores, y esto ye una realidá que nos fai ser bien optimistes respective al futuru”.

Tamién te podria gustar