Portada Cine Les sales asturianes de cine rexistraron más de 2,5 millones d’espectadores durante l’añu pasáu

Les sales asturianes de cine rexistraron más de 2,5 millones d’espectadores durante l’añu pasáu

by asturnet

Un total de 2.575.000 espectadores en doce meses. Les sales de cine asturianes despacharon esa cantidá de llocalidaes a lo llargo de 2004, según una estadística asoleyada pol Ministeriu de Cultura qu’alluga al Principáu nel númberu 14 de la llista de provincies o comunidaes uniprovinciales con mayor recaudación en taquilla durante l’añu pasáu.

Asina, Asturies, con 91 sales en funcionamientu, facturó pa la industria cinematográfica 12,6 millones d’euros correspondientes a les entraes vendíes, una cantidá nel umbral de lo recaudao nos cines de Zaragoza o Cádiz, pero per detrás de los casi 15 millones atropaos por exemplu en Girona, que cuenta con una cifra de sales asemeyada a la d’Asturies (98), o los 15,7 millones recaudaos nos 98 cines de Las Palmas.

Si, pol contrariu, quier vese’l vasu mediu enllenu, la facturación nes taquilles asturianes superó a la rexistrada en Tarragona, Guipúzcoa y Coruña, nuna llista liderada a gran distancia por Madrid y Barcelona, con 139 y 108 millones d’euros, respectivamente.

No que cinca a la programación, nes grandes pantalles d’Asturies siguiéronse les pautes xenerales cuantificaes a nivel estatal, con un desequilibriu ente la producción europea y la norteamericana: Proyectáronse más películes feches n’Europa, pero el cine d’Estaos Xuníos casi triplicó la recaudación en taquilla: Los llargumetraxes ‘made in USA’ vendieron 450 millones d’euros n’entraes, frente a los 174 millones facturaos pol cine européu.

Asinamesmo, Asturies tampoco nun destacó nuna especial actividá en nenguna de les sos sales que-y valiera figurar na llista de los 25 cines con mayor recaudación de taquilla en 2004. Nesi llistáu predominen cines de Madrid, Barcelona y Valencia, pero figuren tamién sales de Coruña, Sevilla, Málaga y Zaragoza.

Tamién te podria gustar