Portada Educación L’enseñu universitariu del asturianu vivió güei una votación hestórica na Facultá de Filoloxía

L’enseñu universitariu del asturianu vivió güei una votación hestórica na Facultá de Filoloxía

by asturnet

La Facultá de Filoloxía de la Universidá d’Uviéu celebro güei una Xunta de Facultá na que se dedicio’l futuru del asitiamientu del asturianu nel Espaciu Européu d’Educación Superior. Les distintes sensibilidaes de la facultá votaron favoratiblemente la propuesta presentada pol Decanu José Antonio Martínez p’asitiar al asturianu nes enseñances reglaes al traviés d’un ‘minor’ y nun dieron de pasu la propuesta del profesor Félix Fernández de Castro que quier que la enseñanza del asturianu nun tenga presencia nos planes futuros.

Sobre’l casu son numberoses les persones y colectivos que se vienen posicionando. El Rector, Vicente Gotor, que nomó al actual decanu yera favoratible a la propuesta del mesmu, como tamién lo son los profesores del Seminariu de Filoloxía Asturiana qu’apoyaben la propuesta “ensin reserves” y el Conceyu Universitariu pol Asturianu, que puntualizó “preferir un ‘maior'” pero que ve nel ‘minor’ “un pasu hestóricu”.

D’otra banda tán la posición de la Xunta Moza qu’esixe un ‘maior’, que según pudo saber la redacción d’Asturnews nun ta énte les propuestes presentaes pa la Xunta de Facultá de güei xueves. Nesti sen espresóse tamién la ex Decana Ana Mª Cano, que dimitió dempués de ver refugada la so propuesta de ‘maior’ enantes del branu y que nun presentó nenguna propuesta formal.

Sicasí, la votación foi positiva pal ‘minor’ d’asturianu, pero nun va ser entovía definitiva, porqu’esti títulu ha pasar pel órganu correspondiente asitiáu en Madrid y encargáu de da-y el preste a estes propuestes feches dende les universidaes de tol estáu.

Tamién te podria gustar