Portada Patrimoniu L’asociación ecoloxista Green denuncia restos de basoria y animales muertos na playa de Viodo

L’asociación ecoloxista Green denuncia restos de basoria y animales muertos na playa de Viodo

by asturnet

L’asociación ecoloxista Green, al travies de les semeyes y les quexes de Jose Carlos Perez Arboleya, denuncia la tresformación de les pequeñes playes de la costa del Cabu Peñes, dientro del Paisaxe Protexíu, n’autenticos basureros y, por mor d’ello, desíxe-y al Principáu d’Asturies, como responsable nesta tutela, la toma de midides oportunes de calter urxente.

L’asociación ecoloxista Green faise ecu de les semeyes y la denuncia de Jose Carlos Perez ARboleya nes que se pueden ver los restos de basories, plásticos, botes y cuerpos podreciendo d’animales na playa de L’Arena, conocida tamien como Viodo, dientro del Paisaxe Protexíu del Cabu Peñes.

Esta playa yá sufriere nel so momentu l’impactu de la marea negra del Prestige y agora, esta cala natura, d’arena fina y agües tranquiles, na convertida nun verdaderu basureru. Por esta razón, la coordinadora ecoloxista desíxe-y al Principáu d’Asturies, responsable de la tutela de los espacios protexíos, que tome midides de calter urxente nesta playa, asina como nel restu de cales de la zona que s’atopen na mesma situación de contaminación y abandonu.

Tamién te podria gustar