Portada Cine L’arxentín Juan José Campanella rueda estos díes n’Asturies pa la serie más cara de Telecinco

L’arxentín Juan José Campanella rueda estos díes n’Asturies pa la serie más cara de Telecinco

by asturnet

El cineasta arxentín Juan José Campanella rueda estos díes n’Asturies parte de la serie “Vientos de agua”, un proyectu televisivu pa Telecinco que la cadena define como la so producción “más cara y ambiciosa” nel terrenu de les series de ficción. Campanella -autor ente otres películes de “El hijo de la novia” y de diversos capítulos de la serie norteamerica “Law & Order”- cuenta nel so nuevu proyectu la hestoria d’una saga d’emigrantes, desque salen de la península pel tiempu la guerra civil hasta los tiempos actuales de l’Arxentina del “corralito”. La cuenca’l Nalón y Prieres son dellos de los escenarios onde graba estos díes parte de la so hestoria.

El director arxentín cuenta como guionistes pa esta serie con Aída Bortnik -La historia oficial-, Juan Pablo Domenech -Culpables- y Áurea Martínez. Nel repartu: Héctor y Ernesto Alterio, Silvia Abascal, Pilar Punzano y Joan Dalmáu ente otros, aparte de los estras asturianos que participen estos díes nel rodaxe.

La hestoria traza l’itinerariu vital d’un asturianu que marcha pa Bonos Aires nel tiempu de la revolución del 34 y la guerra civil y la del so fíu, un arquitectu que preba fortuna n’España tres la crisis arxentina de los últimos años del sieglu XX y los primeros del actual.

En declaraciones a diversos medios del so país, Campanella declaró que nun piensa embarcase en nengún otru proyectu cinematográficu hasta’l remate de la serie. Tamién cuntó que la hestoria de “Vientos de agua” salió mientres filmaba la so última película: “Luna de Avellaneda”, na que trataba’l tema de la emigración, inda non de manera directa: “entós surdió la idea de partir d’esi puntu pa facer 13 películes distintes de unos setenta minutos de duración”. Esti ye’l númberu de capítulos de la serie producida por Telecinco y pensada pa emitir n’horariu de “prime time”.

Estos díes Juan José Campanella y el so equipu tenten recrear el tiempu de la revolución del 34 y de la guerra civil en dalgunos de los escenarios reales d’Asturies como la cuenca’l Nalón, onde rodó l’equipu nel vai de Santa Bárbara y nel parque de Redes. La serie cola que Telecinco quier apostar poles series de ficción de calidá ta previsto que s’estrene en 2006.

Tamién te podria gustar