Portada Educación La Xunta Personal Docente convoca fuelga pal 1 d’abril

La Xunta Personal Docente convoca fuelga pal 1 d’abril

by asturnet

La Xunta de Personal Docente non Universitariu, integrada polos sindicatos Suatea, FETE-UXT, CC.OO, ANPE y CSI-CSIF, vieno acabante convocar esti xueves una fuelga pal día 1 d’abril en tola enseñanza pública.

Según s’informaba al traviés d’una nota prensa, la convocatoria produzse tres de la manifestación del martes pa espresar el malestar pola actuación de la Conseyería d’Educación y del Gobiernu asturianu y ante la falta de respuesta del conseyeru d’Educación.

Pa los convocantes hai un “absolutu despreciu” por parte’l Gobiernu asturianu hacia’l profesoráu: “La non convocatoria de mesa sectorial de negociación n’Educación supón qu’asuntos de la máxima importancia pal conxuntu de los docentes, tanto funcionarios de carrera como funcionarios interinos nun se negocien”.

Los sindicatos quéxense sobremanera de qu’a estes altures de cursu se desconoza cuál va ser la ufierta d’emplegu públicu asina como del fechu de que les plantiyes de los centros educativos s’aprobaren de manera unillateral. Per otru llau, les quexes cinquen tamién a la información sobree’l númberu d’unidaes que van funcionar pal prósimu cursu.

La Xunta fai anuncia na mesma nota de prensa de la convocatoria que tien previsto desixir al Conseyeru d’Educación nuna entrevista que tien de celebrase’l llunes “l’abertura darréu de negociaciones, la convocatoria de la mesa sectorial y la retirada del plan d’evaluación docente, asina como la racionalidá y planificación qu’eviten perxuicios irreparables al nuesu alumnáu”.

Tamién te podria gustar