Portada Educación La Universidá Popular de Xixón abre la matrícula pa 173 cursos, con especial atención al ‘Quijote’

La Universidá Popular de Xixón abre la matrícula pa 173 cursos, con especial atención al ‘Quijote’

by asturnet

Un total de 173 cursos, con precios ente los 9 y los 106 euros. La Universidá Popular de Xixón abre mañana’l plazu de matrícula pa la so nueva ufierta formativa y secunda’l cuartu centenariu de l’apaición de ‘El Quijote’ con sendos cursos sobro cómo lleer esa obra y el contestu de la dómina na que foi escrita.

Amás d’ello, la Universidá Popular xixonesa ufre una amplia bayura de cursos ente los que figuren monográficos d’horticultura, técnica ya interpretación d’instrumentos musicales, fotografía, recicláu de muebles, creación lliteraria, hestoria, ‘risoterapia’ y llingua asturiana, toos ellos con aniciu previstu a partir del prósimu 21 de febreru.

Con calter xeneral, la inscripción podrá formalizase nes dependencies alministratives de la Pescadería Municipal y nos centros municipales d’El Coto, L’Arena, La Calzada y Pumarín, n’horariu ininterrumpíu de 9 a 17 hores y cola esixencia de que quien solicite la so almisión nun cursu seya mayor de 16 años d’edá.

Amás, l’Ayuntamientu reservará un 25 por cientu de les places disponibles pa que puean ser cubiertes al traviés d’Internet, modalidá d’inscripción que requier pagu inmediatu y que quedará habilitada a primer hora de mañana, martes.

Llistáu de cursos y matriculación on-line

Tamién te podria gustar