Portada Gastronomía La revista La Sidra espubliza’l númberu 86 y representa a Asturies n’Alemaña

La revista La Sidra espubliza’l númberu 86 y representa a Asturies n’Alemaña

by asturnet

Yá ta na cai un númberu nuevu de la revista La Sidra, disponible tamién na rede pa descargar en pdf. El númberu 86, correspondiente al mes de febreru, tien como temes principales el festival QueSidra! de sidra y quesu na comarca d’Avilés, La primer sidre l’añu, festival que se va desendolcar del 21 al 24 d’abril en Xixón y el II Premiu d’Ensayu Emilio Trabanco.

La revista sigue cuntando coles estayes avezaes nesta publicación y ufre información abondo sobre l’actualidá sidrera, entrevistes, reportaxes, etc.

La Sidra n’Alemaña

Amás, la revista La Sidra y el Grupo Trabanco representaron a Asturies nel Apfelwein im Römer, celebráu en Frankfurt esta pasada fin de selmana, con una perimportante presencia de profesionales del sector sidreru.

La revista presentó la Primer Sidre l’Añu, que se fai esti añu en Xixón, y averó a los asistentes a la realidá sidrera asturiana (desconocida prácticamente dafechu, según cuenten los ellí asistentes), aniciándose contactos con llagareros, y estremaes personalidaes de la escena sidrera internacional, ente les que cabría destacar pola so trescendencia ya interés amosáu hacia la sidra asturiana, a Eric Bordelet, afirmen dende la publicación. Na feria repartióse un folletu qu’agora pue descargase de baldre.

Trípticu repartíu n’Alemaña

Tamién te podria gustar