Portada Lliteratura La editorial Glayíu entama la so colección “Sensibles a les Lletres” con un poemariu de David González

La editorial Glayíu entama la so colección “Sensibles a les Lletres” con un poemariu de David González

by asturnet

“El demonio te coma las orejas [1997-2008]. Poesía de no ficción” ye la reedición, revisada y ampliada del primer gran poemariu de David González. Con una llírica estremada de la métrica y la rima, dotada d’un ritmu instintivu, la obra narra la esperiencia vital nos márxenes de la sociedá de quien tropezó con toles piedres que topó al so paso. La delincuencia, la violencia, la cárcel, y la poesía son los capítulos quarrancharon la mocedá de David González, nesta obra que supón l’entamu de la colección “Sensible a les Lletres” de Glayíu Ediciones.

David González, (San Andrés de los Tacones, Xixón, 1964) ye l’autor de En las tierras de Goliat (Baile del Sol, 2008), Algo que declarar (Bartleby Editores, 2007) y Reza lo que sepas (Eclipsados, 2006). Incluyéronlu nuna montonera d’antoloxíes poétiques, ente otres, Resaca/Hankover. Un homenaje a Charles Bukowski (Caballo de Troya, 2008), Poesía para bacterias (Cuerdos de atar, 2008), y La venganza del Inca. Antología de poemas con cocaína (El cangrejo pistolero Ediciones, 2007), antoloxía que coordinó xunto a Vicente Muñoz Álvarez).

El llibru tien 212 páxines y sal al mercáu al preciu de 12 euros, distribuyéndose en centros culturales y llibreríes del país.

Tamién te podria gustar