Portada Conceyos La cuarta edición de VESU pon más conciertos que nunca

La cuarta edición de VESU pon más conciertos que nunca

by redacción asturnews

La Fundación Municipal de Cultura vuelve programar el festival VESU, na so cuarta edición, para finales del próximu mes de xunu. El festival de música independiente d’Uviéu, que se va celebrar na capital asturiana del 30 de xunu al 2 de xunetu, va traer de nuevu a la emblemática Fábrica d’Armes de La Vega un cartelu d’artistes formáu por dalgún de los referentes de la escena independiente del momentu.

La Fundación Municipal de Cultura (FMC), presidida por José Luis Costillas, entama per cuartu añu consecutivu esti festival que, dende la so creación, caltien el so apueste pola combinación ente propuestes consolidaes, movimientos de vanguardia y nueves bandes qu’en poco tiempu van ser referencia nel nuesu país.

Ente los directos más esperaos que se van asoceder nel Escenariu del festival, atópase’l de Alizzz. El músicu y productor catalán que revolucionó la música nacional coles sos múltiples collaboraciones con artistes como C.Tangana, Rosalía, Becky G, Lola Índigo, Aitana o Amaia, va ufiertar en VESU la primer actuación n’Asturies tres la edición del so postreru trabayo “Boicó”.

El presidente de la Fundación Municipal de Cultura, José Luis Costillas, señala que “esta cuarta edición del VESU va siguir poniendo a Uviéu nel mapa del indie nacional, de la música contemporanea, y de los festivales. Yá nun s’entiende’l branu uvieín ensin el VESU, esta actividá llegó pa quedase”, señala Costielles.

Tamién otros como los del estadounidense Curtis Harding o Carlangas, alter ego de Carlos Pereiro, que caltien la so carrera en solitariu cola mesma filosofía cola que convirtió a la so antigua banda, Novedaes Carminha, n’una de les más importantes del panorama independiente.

El cartelu completalu la valenciana Jimena Mariellu, los granadinos La Plazuela, la viguesa Sila Lua, los alemanes KLANGPHONICS, -y Boom –proyectu musical del irlandés Christy Leech-, Alíen Tangu -tres quien s’escuende Alberto García, artista español que vive en Londres y consideráu unu de los más peculiares y fascinantes creadores tantu de la escena londinense como de la escena independiente española-, los madrilanos El Palombu, el tríu formáu n’Alicante, Futuru Terror, el dúo Pipiolas y el quintetu madrilanu Monteperdido.

A última hora, 13 artistes nacionales y estranxeros que, xuntu coles sesiones de DJs van enllenar un espaciu únicu, la Fábrica d’Armes de La Vega, cola meyor música mientres trés díes que yá tán marcaos nel calendariu de tolos aficionaos a la meyor música contemporanea a nivel nacional.

Nesta cuarta edición va volver tamién a tar presente Cimbla Mahou, la plataforma de música de Mahou Cinco Estrelles que xenera alcuentros en redol al directu, demostrando una vegada más el so compromisu con Asturies y la cultura.

Les entraes pa VESU tán disponibles dende’l xueves 30 de marzu en www.vesuoviedo.com

Tamién te podria gustar