Portada Patrimoniu La Conseyería de Cultura presentó la web qu’organiza los archivos y el patrimoniu documental d’Asturies

La Conseyería de Cultura presentó la web qu’organiza los archivos y el patrimoniu documental d’Asturies

by asturnet

El director de Promoción Cultural y Política Llingüística, Carlos Madera, presentó esta mañana na sé de la conseyería, la web que recueye los archivos y el patrimoniu documental d’Asturies. Desenvuelta dende la propia Conseyería de Cultura, la páxina “Archivos de Asturias” tenta poner a disposición d’investigadores y usuarios tolos recursos esistentes alrodiu de los fondos arhivísticos de la nuestra comunidá y una guía censu de los mesmos col fin de facilitar l’accesu a esta parte importante de la nuestra memoria documentada.

La web apaez dividida en varies secciones. Dende la nomada “Censo guía del patrimoniu documental”, puede accedese a información sobre los Archivos y los fondos documentales d’Asturies que tán censaos dende l’añu 2002. Los datos qu’ofrez son una primera aprosimación a la documentación producida y recibida por diverses instituciones. Na sección “Archivos municipales” ufiértense los fondos documentales en dos apartaos, ún de los archivos ya organizaos de los principales ayuntamientos asturianos y otru colos inventariaos nes sucesives campañes de la Conseyería de Cultura. Una tercera sección principal ta dedicada al Archivu Hestóricu d’Asturies y esti apartáu proporciona información sobre caún de los fondos y colecciones documentales procedentes de casi un cientu d’instituciones y entidaees públiques y privaes que s’alcuentren nel principal afayu de documentos de la nuestra comunidá.

La web de la conseyería de Cultura ufierta ferramientes como buscadores y enllaces pa guetar información tanto de los archivos rexistraos na páxina como d’otros relacionaos. Na web ufiértase al empar información xeneral sobre la situación de los distintos elementos del patrimoniu documental asturianu y los fondos inventariaos o por inventariar.

Archivos d’Asturies

Tamién te podria gustar