Portada Conceyos L’Asociación de Trabayadores de los Servicios de Normalización critica la convocatoria d’una plaza en Corvera

L’Asociación de Trabayadores de los Servicios de Normalización critica la convocatoria d’una plaza en Corvera

by asturnet

L’Asociación de Trabayadores de los Servicios de Normalización Llingüística d’Asturies nun comunicáu fechu públicu esti día critica fondamente les característiques de la convocatoria d’una plaza en Corvera de “responsable de la Casa de la Llingua del Conceyu Corvera” por basase únicamente nuna entrevista curricular.

L’Asociación diz nesi comunicáu que lleva tiempu asperando “ver cumplise les promeses que dende’l Principáu se fexeron pa crear un Serviciu de Normalización en Corvera. Vemos agora la convocatoria d’una plaza que se denomina “responsable de la Casa de la Llingua del Conceyu Corvera”. Si esto ye’l serviciu demandáu y anunciáu, mal empecipiamos. La mesma convocatoria pa la seleición de la persona que tien qu’ocupala ta lloñe de los mínimos que s’han desixir”.

Nel comunicáu, l’asociación destaca que “hai más nada qu’una valoración de méritos y una “entrevista curricular”. Polo tanto nada de los mínimos demandaos dende esta asociación y que se cumplieron na mayor parte de los procesos de seleición d’otros Servicios de Normalización: un esame escritu y un esame oral; arriendes de la valoración de méritos”.

Pero ye que, amás, nos méritos nun se permite namái qu’una de les titulaciones qu’anguaño hai n’Asturies pa demostrar dalgún tipu de formación académica en llingua asturiana: el títulu d’espertu de la Escuela de Maxisteriu. Otros títulos de mayor nivel como’l títulu d’especialista de la Facultá de Filoloxía o cursos de l’Academia de la Llingua Asturiana nun se contemplen na convocatoria. Según denuncia l’Asociación van valorase unos xenéricos “cursos de llingua asturiana, lliteratura o cultura asturiana” y nun hai temariu dalu, pero “sí se diz que na “entrevista curricular” va “profundizase sobre distintos aspeutos de la cultura asturiana y del procesu de normalización sociollingüística de la llingua asturiana”. Abúltamos qu’hai maneres más oxetives y contrastables pa valorar la capacidá d’una persona al respective de la normalización sociollingüística que la “entrevista curricular”. Volvemos a insistir nos conocíos y habituales esámenes orales y escritos sobre un temariu y la titulación académica”.

Finalmente, dende l’Asociación de Trabayadores de los Servicios de Normalización Llingüísitca sigueb “aguardando pola creación de la plaza pa un Serviciu de Normalización Llingüística en Corvera. Si con esta convocatoria se quier cubrir esi perfil de trabayador paezmos que se trabaya por dir nel sen contrariu d’afitar institucionalmente’l trabayu de la normalización de la llingua asturiana”.

Tamién te podria gustar