Portada Uncategorized Kanye West pide editar el so documental

Kanye West pide editar el so documental

by redacción asturnews

Kanye West (agora llamáu Ye) pidió editar el documental sobro la so vida, ‘Jeen-yuhs: A Kanye Trilogy’, cuando faltaben menos de dos díes por que se estrene nel Festival de Sundance.

El debú del filme ye una de les cites más esperaes del certame cinematográficu de Sundance, una y bones el públicu va poder ver la cinta per primer vegada primero que pase a formar parte del catálogu de Netflix, qu’el 16 de febreru estrenar mundialmente y estremada en trés partes. “Voi dicir esto atentamente per últimu vegada. Tengo De tener accesu a la edición final y poder aprobar esti documental primero que se publicar en Netflix. Abran la sala d’edición de momentu por que pueda tar al cargu de la mio propia imaxe. Gracies de mano”, publicó’l raperu nel so perfil de Instagram.

Según la so declaración, West nun podría escoyer el conteníu final de la proyección porque nun tendría accesu a la sala d’edición, una quexa sobro la que Netflix, que pagó 30 millones de dólares pol documental, nun fixo nengún comentariu. El Festival de Sundance describió’l documental como una semeya íntima de West, que repasa la so trayectoria desque yera un mozu tratando de dedicase a la música, hasta la creación del so imperiu empresarial, que na actualidá devasa l’aspeutu puramente musical.

Los cineastes Coodie Simmons y Chike Ozah documentaren la vida del raperu dende principios de 2000 hasta que se consolidó como unu de los raperos más importantes de la década, con discos tan destacaos pal hip-hop como ‘My Beautiful Dark Twisted Fantasy’ (2010) o ‘Yeezus’ (2013).

Desconozse si la cinta tamién va amosar escenes de la candidatura a la presidencia d’EEXX que’l raperu llanzó a mediaos de 2020, acompañada d’una surrealista campaña pola que solo figuró nes papeletes d’un puñáu d’estaos al nun cumplir colos plazos de rexistru na mayoría de territorios.

La última etapa de West tuvo marcada por un comportamientu erráticu. El so últimu escándalu inclúi una investigación al cargu de la Policía de Los Ánxeles por un delitu d’agresión tres una engarradiella con un siguidor.vAdemás, tres el so divorciu de Kim Kardashian, el raperu lleva selmanes solmenando comentarios contra la famosa y la so nueva pareya, Pete Davidson, resumíos agora n’unu cantar.

A nivel musical, Kanye West ta nomáu a álbum del añu nos Grammy por ‘Donda’ y ye unu de los artistes confirmaos para’l festival de Coachella.

Tamién te podria gustar