Portada Uncategorized El Conservatorio Julián Orbón celebra so IV Selmana Cultural con Rodrigo Cuevas y Leire Martínez

El Conservatorio Julián Orbón celebra so IV Selmana Cultural con Rodrigo Cuevas y Leire Martínez

by asturnet

El Conservatoriu Julián Orbón celebra so IV Selmana Cultural con Rodrigo Cuevas y Leire Martínez y un programa que va del 1 al 8 d’abril y que pieslla l’alumnáu del Conservatoriu col so Conciertu de Primavera.

El Conservatoriu Municipal Profesional Julián Orbón vuelve abrir les sos puertes a la ciudadanía d’Avilés, cola celebración de la so IV Selmana Cultural, que va tener llugar del 1 al 8 d’abril, nos que va ufiertar conciertos, danza, conferencies y charres con protagonistes como’l músicu Rodrigo Cueves o Leire Martínez, cantante de La oreya de Van Gogh. Foi presentáu esta selmana por Yolanda Alonso, conceyala de Cultura d’Avilés, y Carlos Galán, director del Conservatorio.

Resaltó la conceyala la creciente importancia del centru como catalizador de la vida cultural de la ciudá: “Ye unu de los nuesos grandes activos, cada vez más presente nes distintes actividaes qu’entamamos, y con propuestes del caláu d’esta Selmana Cultural queremos que toos los nuesos vecinos y vecines conozan el so proyectu educativu”.

Destacó coles mesmes Alonso la variedá d’un programa, “nel que prima la calidá de los y les artistes invitaos, y nel que la música ta siempres presente; animamos al públicu a asistir, cuidao que toles propuestes son bien interesantes, y fíxose un gran esfuerzu por que sían gratuites”.

Son siete les propuestes presentaes, trés conciertos, trés charres y conferencies y un espectáculu de danza. Van participar cinco profesores del Conservatorio Julián Orbón, tamién del Conservatorio de Xixón y miembros de la Orquesta Sinfónica del Principáu d’Asturies, la Uviéu Filarmonía o la Nueva Orquesta de la Comunidá de Madrid.

Les charres y conferencies, abiertes al públicu, de grandes figures de la música n’España van tener un espaciu destacáu. Asina, el músicu, cantante y artista multidisciplinar Rodrigo Cueves va asomar al escenariu del Teatru Palacio Valdés pa parolar, el martes 5, col periodista Nachu Poncela.

Antes, el llunes 4, Román, reconocíu compositor de música pa medios audiovisuales y profesor del Real Conservatorio Superior de Música de Madrid, va impartir nel Auditoriu de la Casa de Cultura la conferencia “Composición Musivisual: técniques y ferramientes tecnolóxiques pa la creación de música aplicada y la so transposición a la música de conciertu”.

Trés díes depués, el xueves 7, va ser la vez pa la cantante Leire Martínez, vocalista d’un grupu con lexón de siguidores, como la Oreya de Van Gogh. Va Charrar nel Teatru Palacio Valdés col periodista Giuseppe Montoto.

La música, en distintos formatos, ye la gran protagonista d’una Selmana Cultural qu’empieza de forma oficial el vienres 1, col conciertu del Ástur Ensemble, conformáu por Carlos Tagarro y David Hevia, al violín, y Ricardo Fernández, a violar, y l’acompañamientu de Carlos Galán como pianista invitáu. Va Ser nel Hall del Conservatorio, y van interpretar obres de Mozar, Debussy y Dvorak.

El domingu 3, dempués de ser aclamada n’ediciones anteriores, vuelvi como convidada a la Selmana Cultural a la compañía de danza Larreal, coles sos 30 años d’hestoria ya integrada por alumnos del Real Conservatorio Profesional de Danza Marienma, de Madrid. Va Traer a les tables del Palaciu Valdés un espectáculu de danza clásica y española.

El miércoles 6, el Teatru Palacio Valdés va acoyer un conciertu bien especial, Hestoria d’un Soldáu, d’Igor Stravinsky, cola dirección d’Iván Cuervu, profesor del Conservatorio Julián Orbón y director de la Orquesta Sinfónica Ciudá d’Avilés. Va Cuntar cola narración de l’actriz Erika Bleda, y l’artista plásticu Samuel Armes, que va pintar un cuadru en directu mientres suena la música.

La orquesta de cámara d’esti conciertu va tar integrada por Jorge Díaz (violín), Laura Álvarez (contrabaxu), Julio Sánchez (clarinete), Cristina Álvarez (fagó), Juan Antonio Sorianu (trompeta), Marcos Malnero (trombón) y Francisco Revert (percusión).

Finalmente, el puntu y final a la Selmana Cultural poner el Conciertu de Primavera que va ufiertar l’alumnáu del Conservatorio Julián Orbón nel Auditoriu de la Casa de Cultura, el vienres 8 d’abril.

Tolos eventos ufiertaos nel programa de la Selmana Cultural son gratuitos. P’asistir a los que se van realizar nel Auditoriu de la Casa de Cultura y el Teatru Palacio Valdés va ser necesario recoyer invitaciones, na taquilla de la Casa de Cultura, a partir del martes 29 de marzu. El conciertu nel Hall del Conservatorio va ser d’entrada llibre hasta completar l’aforu, ensin necesidá de faer reserva.

Programa completu

Vienres 1 d’abril. Hall del Conservatorio, 20.00 hores. Conciertu del Ástur Ensemble, con obres de Mozart, Debussy y Dvorak.

Domingo 3 d’abril. Teatru Palaciu Valdés, 19.30 hores. Danza clásica y española, cola compañía Larreal.

Llunes 4 d’abril. Auditoriu de la Casa de Cultura, 19.30 hores. Conferencia d’Alejandro Román.

Martes 5 d’abril. Teatru Palaciu Valdés, 19.30 hores. Charra de Rodrigo Cueves, col periodista Nachu Poncela.

Miércoles 6 d’abril. Teatru Palaciu Valdés, 19.30 hores. Conciertu “Historia d’un soldáu”, de Stravinsky.

Xueves 7 d’abril. Teatru Palaciu Valdés, 19.30 hores. Charra de Leire Martínez, col periodista Giuseppe Montoto.

Vienres 8 d’abril. Auditoriu de la Casa de Cultura, 19.30 hores. Conciertu de Primavera del alumnáu del Conservatorio Julián Orbón.

Tamién te podria gustar