Portada Lliteratura José Luis García Martín publica una nueva entrega del so diariu lliterariu

José Luis García Martín publica una nueva entrega del so diariu lliterariu

by asturnet

José Luis García Martín acaba de publicar una nueva entrega del so diariu lliterariu embaxo’l títulu ‘Sueño, fantaasmagoría’ (Pexe, 2005). L’escritor y críticu astur-estremeñu ufierta nel volume recién editáu una nueva ocasión p’adentrase nel so mundu cotidianu de sombres y esllendores, una invitación al viaxe infatigable del corazón humanu.

‘Sueño y fantasmagoría’ ye un llibru de viaxes y de reposos, un dietariu que mira hacia dientro y hacia fuera, un andar por pasaxes, una apropiación de histories robaes y una colección de vides.

José Luis García Martín (Aldeanueva del Camino, 1950) ye profesor de la Universidá d’UviÉU y director de la revista Clarín. Colabora habitualmente en El Cultural, suplementu del diariu El Mundo, y n’otres publicaciones. La so obra poética, entamada en 1972, alcuéntrase reunida en Mudanza (2004). Ye autor de varies antoloxíes y estudios sobre poesía española contemporánea. En mayu de 2005 publicó una amuesa de poesía actual en llingua asturiana con motivu de la Selmana de les Lletres.

Tamién te podria gustar