Portada Cine Escomienza un ciclu de cine sobre Homero nel Aula de les Metáfores de Grao

Escomienza un ciclu de cine sobre Homero nel Aula de les Metáfores de Grao

by asturnet

L’Aula les Metáfores «Fernando Beltrán» de Grao entama mañana a les seis de la tarde, cola proyección na Casa Cultura de la película ‘Troya’, un ciclu de cine quincenal coordináu por Vicente Domínguez que lleva por títulu ‘Nel entamu fue versu: variaciones cinematográfiques sobre la Ilíada y la Odisea’.

El día 19 fadráse lo propio con ‘O’Brother’ de Joel Coen, que cunta la historia d’un delincuente, Everett Ulises McGill (George Clooney) que, xunto a otros dos perdedores, embárcase na aventura de la so vida en busca de la llibertá y cola promesa de compartir un tesoru enterráu. Martin Scorsese será’l director de la obra que se pasará’l 2 de payares. ‘Jo, que noche’, desendólcase nuna nueche d’ún de los piores barrios de Nueva York.

El día 16 de payares van echar la película ‘París, Texas’, de Win Wenders, basada na busca d’un home que perdió a la muyer y al fíu, y que lu lleva hasta la frontera mexicana. Y, finalmente, el ciclu sobre Homero terminará’l 14 d’avientu con ‘El retorno’, d’ Andrei Zqyagnitsev, un drama humanu rodáu nos bosques del norte de Rusia.

Tamién te podria gustar