Portada Educación IX refuga la privatización de la xestión de la FICYT y reclama un impulsu a la conocencia

IX refuga la privatización de la xestión de la FICYT y reclama un impulsu a la conocencia

by asturnet

El coordinador d’IX, Manuel González Orviz, refugó güei la privatización de la xestión de la Fundación pal Fomentu n’Asturies de la Investigación Científica Aplicada y la Tecnoloxía (FICYT) y pidió que se pare “esta llocura de retayos y de baltadera del Estáu del Bienestar. Quieren llevanos al sieglu XIX y a esto del qu’inventen ellos”.

El máximu responsable d’Izquierda Xunida, recordó que l’oxetivu fundacional de la FICYT ye la promoción y la tresferencia de la conocencia daqué lóxicu yá que dixo, la conocencia ye en sí mesmu, desenvolvimientu de la riqueza y actividá económica, y repito, en sí mesmu y polo que ye capaz de xenerar”. Pal líder de la formación, la privatización de la xestión d’esta fundación inscribese nun procesu xeneral yá empecipiáu pol Gobiernu Central y que, agora, secunda l’asturianu, que’l so fin últimu ye “facer sumir del campu propio de les alministraciones públiques la investigación científica y técnica”.

Lo que se precisa, según el coordinador d’IX, “ye un impulsu públicu a la conocencia y a l’actividá económica”. Midíes como ésta, que van contra la investigación científico y técnico, contra la conocencia, aseguró, “terminen emprobeciéndonos entá más”.

Tamién te podria gustar