Portada Patrimoniu IX pide un compromisu estatal pal yacimientu de La Carisa

IX pide un compromisu estatal pal yacimientu de La Carisa

by asturnet

Izquierda Xunida va presentar nel Senáu una iniciativa pa la recuperación del yacimientu de la Carisa, en L.lena, a la vista de la importancia del enclave, talamente como desplicó esti xueves Jesús Iglesias, que nuna comparecencia del alcalde de L.lena, aseguró qu’esti enclave tien de potenciase tantu pol so valor históricu como por poder ser un elementu de dinamización. El senador per Asturies, Jesús Iglesias destacó l’indiscutible valor arqueolóxicu, tantu como de les guerres cántabres como d’última trinchera frente a la invasión musulmana.

Esa importancia merez, a xuiciu del parllamentariu, d’un esfuerzu” de financiamientu estatal yá que afecta non solo a un territoriu enclaváu n’Asturies, sinón a otros yá en Llión.

Sigún Iglesias “pue considerase la posibilidá d’establecer una rede con otros finxos de les guerres cántabres n’otres Comunidaes Autónomes y, a partir d’ende, concretar un proyectu d’interés científicu, d’interés arqueolóxicu, pero tamién un preséu de dinamización económica d’estes cuenques importante”. El senador d’IX fizo anuncia tamién de que la selmana entrante va presentar una moción ante la comisión d’Educación y Cultura, percanciando la reconocencia de la trescendencia d’esti yacimientu y un compromisu económicu per parte del Gobiernu de la nación.

Jesús Iglesias aconceyó esti xueves col alcalde de L.lena, Ramón Argüelles, y colos arqueólogos Jorge Camino y Esperanza Martín precisamente pa falar de la necesidá d’un compromisu estatal que dexe siguir con unos trabayos que tán desvelando aspeutos importantes de la hestoria de L.lena, Asturies y España.

Tamién te podria gustar