Portada Patrimoniu IX considera necesariu un Plan Director pa l’Arqueoloxía y el desenvolvimientu del reglamentu de la Llei de Patrimoniu

IX considera necesariu un Plan Director pa l’Arqueoloxía y el desenvolvimientu del reglamentu de la Llei de Patrimoniu

by asturnet

Manuel González Orviz, Coordinador d’IX d’Asturies, caltuvo esti xueves caberu d’agostu un alcuentru con representantes de l’Asociación de Profesionales Independientes d’Arqueoloxía d’Asturies, na que dambos coincidieron en sorrayar la esmolición pola cayida d’obra pública y l’amenorgamientu de los sos ingresos, yá que gran parte d’estes obres riquíen d’un siguimientu arqueolóxicu. Acompañáu pol voceru parlamentariu de la formación, Aurelio Martín, comprometióse tamién a preguntar na Xunta a la Conseyería de Cultura sobre cuálos son los criterios colos que s’otorguen les subvenciones y cuálos los criterios polos que se prioricen unos yacimientos y non otros.

Nuna nota de prensa asoleyada ayeri depués del aconceyamientu Orviz asegura que “entendemos que son criterios técnicos y d’importancia los que primen a unos yacimientos sobre otros pero, entendemos que ye importante conocer los criterios más allá de la casuística”.

Izquierda Xunida tamién entiende necesariu un Plan Director de Patrimoniu onde se defina’l papel de les instituciones y tamién el de los arqueólogos de xestión y patrimoniu, porque l’arqueoloxía ye tamién riqueza p’Asturies. De la mesma, IX coincide colos arqueólogos na necesidá de que s’apruebe’l reglamentu de la Llei de Patrimoniu asturianu, una y bones la llei ye de 2001 y ta ensin desenvolver. Manuel González Orviz esplicó qu’otru de los asuntos que demanden estos profesionales ye que los arqueólogos de xestión puedan aportar a los proyectos d’investigación yá que anguaño namá pueden ser solicitaos por personal universitario, esto ye, reivindiquen l’accesu per parte de los profesionales del ámbitu arqueolóxicu tamién a estos proyectos.

Tamién te podria gustar