Portada Cine H.ontoria echa los documentales más significativos de la cinematografía llanisca

H.ontoria echa los documentales más significativos de la cinematografía llanisca

by asturnet

El prósimu vienres 18 de payares, a partir de les 7,30 la tarde, l’Ayuntamientu de Llanes va ufiertar nel Salón Parroquial de H.ontoria la proyección pública de los documentales más significativos de la cinematografía llanisca. Empieza d’esta manera una nueva fase del programa d’exhibición y divulgación de les históriques filmaciones puestu en marcha pola Conceyalía de Cultura al travies de la Casa Municipal de Cultura de Llanes.

Hasta agora, y dende’l pasáu mes de febreru, echáronse les películes nes cases conceyu de Po, Andrín, Cue, Valmori, Parres y San Roque. Mentes que nes prósimes selmanes va facese otro tanto nes de Barru y Pendueles.

Les películes escoyíes pa cada sesión son:

“La llegada del tren” (1905, 5 minutos de duración), un documental rodáu pocu tiempu depues de la llegada del ferrocarril a Llanes.
“Llanes 1917” (19 minutos), película restaurada en 1997. Rodóse en Llanes en setiembre de 1917, nes fiestes de la Virxe de la Guía pola productora francesa “Pathe Frères”.
“Match accidentado” (1928, 2 minutos), cortu publicitariu producíu pol industrial llaniscu Ceferino Ballesteros. Ye una de les primeres producciones d’animación que se conocen n’Asturies.
“Romería asturiana” (1942, 15 minutos), cinta na que se recueyen escenes de la fiesta de San Roque en Llanes.

Las proyección en H.ontoria va ser presentada y comentada por Jose Antonio Anca, locutor de la emisora “Antena Norte”.

Tamién te podria gustar