Portada Cine Guillermo G. Peydró gana’l premiu Universu vídeu del FICX

Guillermo G. Peydró gana’l premiu Universu vídeu del FICX

by asturnet

Guillermo G. Peydró vieno acabante ganar el premiu Universu vídeu, concedíu pol Festival Internacional de Cine de Xixón y Llaboral, como parte de les actividaes que formen parte de FICXLAB, nueva sección que s’incorporó a la presente edición del Festival y que’l so oxetivu ye diseñar y producir una serie de proyecciones y actividaes que rellacionen el cine coles artes visuales. Ello ye que supon la introducción del vídeu-arte y del cine de corte esperimental nel marcu d’un certame de cine como’l de Xixón.

Como parte del programa, Llaboral y la Sala Astragal de Xixón acueyen la esposición Universu vídeu_l’otru audiovisual español, comisariada por Alfredo Aracil, qu’inclúi obres de Samuel Alarcón, Albert Alcoz, Velasco Broca, Chus Domínguez, Guillermo G. Peydró, Kikol Grau, Verónica Ibarra, Alberte Pagán. Los ocho autores españoles, escoyíos a partir del arquivu online PLAT, competíen por una residencia de producción de dos semanes en Llaboral Centru d’Arte nos primeros meses de 2014.

El xuráu escoyó a Guilllermo G Peyró, quien demientres los dos selmanes de residencia artística en Llaboral va producir una obra que se va estrenar nel FICX de 2014 y va pasar a formar parte del Arquivu del Festival Internacional de Cine de Xixón que se curia en Llaboral Centru d’Arte, con fines promocionales, didácticos y d’investigación, comprometiéndose siempres a citar al autor de la mesma. Los honorarios pola residencia van xubir a 600 € brutos y el cineasta va disponer d’agospiamientu, espaciu, medios y asesoramientu técnicu pa trabayar en Llaboral.

La so propuesta de curtiu en Xixón, al igual que los sos anteriores trabayos sobre ciudaes (París, Nueva York, Montreal) va consistir, en principiu, n’entrar en relación cola ciudá al traviés del so cámara, partiendo de la so mirada d’historiador del arte y cineasta. Según diz, “nos dos selmanes que tengo, l’acercamientu va ser necesariamente más epidérmicu que nesos trabayos onde tuvi de dos a cuatro meses, pero creo que puedo faer daqué interesante”.

Guillermo G. Peydró ye cineasta ya historiador del arte, foi programador del Greenpoint Filme Festival (Brooklyn, Nueva York) en 2011. Anguaño termina’l Doctoráu del Muséu Nacional Centru d’Arte Reina Sofía con una tesis centrada nel filme-ensayo sobre arte, onde estudia les formes de diálogu críticu ente’l cine y les artes visuales dende entamos del sieglu XX, según les sos aplicaciones estétiques, académiques, polítiques.

Tamién te podria gustar