Portada Educación Europa da la razón a los maestros nel cobru de sexenios

Europa da la razón a los maestros nel cobru de sexenios

by asturnet

Con fecha de 12 de marzu, el Tribunal de Xusticia Européu, a instancia de la denuncia presentada por una profesora interina de Castiella y Lleón, emitió un autu nel qu’aportuna nel principiu de non discriminación que prohibe tratar a los y les trabayadores con un contratu temporal d’una manera menos favorable qu’al personal fixo, n’aplicación de la directiva europea 1999/70/CE, y precisa que nin el calter temporal de los contratos de los y les interines nin la formulación actual de la llexislación nacional pueden ser por sigo soles razones oxetives pa esta esclusión.

Dichu autu súmase a les anteriores sentencies ganaes por SUATEA n’Asturies. Dende esti sindicatu espliquen que “supón una importante meyora más pa que cese la discriminación llaboral que sufre’l colectivu”.

SUATEA caltién la so llucha a favor del profesoráu interín na consecución de lo qu’albidren son “los sos llexítimos derechos llaborales y salariales, de la qu’esixe a les alministraciones educatives que reconozan lo que ye xustu y dean el pasu llegal definitivu pa la so reconocencia”.

Tamién te podria gustar