Portada Lliteratura Esperanza Medina y Natalia Menéndez ganen ex aequo’l XV Premiu de Poesía Ana de Valle

Esperanza Medina y Natalia Menéndez ganen ex aequo’l XV Premiu de Poesía Ana de Valle

by asturnet

El premiu del XV Certamen de Poesía Ana de Valle, dotáu con un premio de 3.005,06 euros, la publicación de la obra, una pieza de cerámica conmemorativa y la entrega de 50 exemplares del llibro, otorgábase esti día ex aequo a Esperanza Medina Martínez, por “Escrito con la A”, y Natalia Menéndez Rodríguez, pola so obra “Las virtudes cardinales”.

El Xuráu (compuestu pola Conceyala de la Muyer, Ana Concejo; Mª Esther García López, profesora y poeta; Julia Rodríguez Franco, del Serviciu de Promoción Cultural del Ayuntamiento de Avilés; Mª Luisa Prada Sarasúa, escritora; y Mª Socorro Suárez Lafuente, profesora de la Universidá d’Uviéu), apautóse en dar el premiu compartíu, repartiendo l’importe económicu y publicando de forma conxunta les obres.

Esperanza Medina Martínez (Avilés, 1964) ye llicenciada en Filoloxía Hispánica pola Universidá d’Uviéu y exerce amguaño como mayestra d’Educación Infantil. Esta escritora, que se presentó al concurso baxo’l pseudónimu de Áncora, ganó el Primer Premiu del Concursu de Poesía del IES Menéndez Pidal d’Avilés en 1981 y 1982 y quedó cuarta finalista nel Certame rexonal de Lliteratura del IES de Pola Llena Benedicto Nieto en 1980.

Natalia Menéndez (1973) ye Doctora en Filoloxía Inglesa pola Universidá d’Uviéu y exerce como profesora d’inglés na enseñanza secundaria y como traductora. Con anterioridad foi coordinadora de Uno, la Revista Dixital de la Universidá d’Uviéu. Amás de diversos llibros y artículos espublizaos que cinquen a la literatura, nueves tecnoloxíes n’Humanidades y estudios culturales, Natalia Menéndez tien poesía espublizada como Premio Voces Nuevas 2006 (ediciones Torremozas. XIX Selección)

Tamién te podria gustar