Portada Lliteratura El Salón Iberoamericanu reivindica el llibru como antídotu al fundamentalismu

El Salón Iberoamericanu reivindica el llibru como antídotu al fundamentalismu

by asturnet

El llibru como ferramienta de cultura que desanicia el fundamentalismu. El VII Salón del Llibru Iberoamericanu abrió les sos puertes en Xixón cola reivindicación central d’una lliteratura útil p’ameyorar el mundu y con una sentida alcordanza de les víctimes de los atentaos integristes que’l pasáu 11 de marzu acabaron cola vida de casi doscientes persones en cuatro trenes de cercaníes de Madrid.

Yeren “191 llectores o potenciales escritores que yá nun tán ente nosotros”, apuntó’l director del Salón, l’escritor chilenu Luis Sepúlveda, y precisamente p’amosar duelgu énte eses ausencies la organización del eventu decidió postergar un homenaxe collectivu al xéneru del cuentu que’l Salón preparaba na viéspora de los atentaos de Madrid con una reedición de la revista ‘Puro cuento’.

De fechu, el Salón del Llibru Iberoamericanu en pleno, que permanecerá abiertu hasta’l prósimu sábadu con epicentru nel Antiguu Institutu Xovellanos de Xixón, quier apurrir el llibru como una ferramienta clave pa combatir la xénesis del terrorismu, que’l presidente’l Principáu, Vicente Álvarez Areces, situó na probitú y na ignorancia. A xuiciu d’Areces, que destacó na so alocución el cambiu de Gobiernu productu de les elecciones del 14 de marzu pasáu, el desaniciu del integrismu pasa por semar cultura pa evitar que, como agora, “tres fortunes individuales equivalgan al Productu Interior Brutu de 48 países”.

Pacificación vía cultura, meyora del planeta al traviés de la lliteratura y, amás, reivindicación del mestizaxe. L’alcaldesa de Xixón, Paz Fernández Felgueroso, sorrayó na apertura’l certame lo que’l Salón supón pa facer de Xixón “un referente del alcuentru y la cultura” y ensalzó l’eventu dirixíu por Sepúlveda como una cita cuyu glamour “ta na suma de toles persones que tienen que ver dalgo cola cadena de la pallabra”.

No propiamente lliterario, les banderes de 16 países llatinoamericanos dan-y yá collor a un Antiguu Institutu pol que nos prósimos díes van pasar primeres figures de la lliteratura n’idioma castellán, ente elles Mempo Giardinelli, Mauricio Electorat y Carmen Posadas. Cincuenta autores y 47 cases editores pondrán-y cara a los ‘stand’ de venta de llibros, que yá despachen al públicu allugaos nel patiu y na primer planta del Antiguu Institutu.

Web oficial del Salón

Tamién te podria gustar