Portada Lliteratura El Salón Iberoamericanu arranca con vocación de cita lliteraria “ineludible”

El Salón Iberoamericanu arranca con vocación de cita lliteraria “ineludible”

by asturnet

El VII Salón del Llibru Iberoamericanu arranca en Xixón col envís d’afitase como cita “ineludible” nel calendariu añal de la lliteratura hispanoamericana. El certame, qu’esti añu concentra les sos actividaes nel Antiguu Institutu Xovellanos, abre güei les sos puertes a la participación de 50 escritores de dambes orielles del Atlánticu, 40 editoriales y venti especialistes en torna lliteraria.

Asina, el Salón Iberoamericanu arrenuncia a la carpa qu’habitualmente allugaba na cai Tomás y Valiente, y failo, según el director del certame, l’escritor chilenu Luis Sepúlveda, por razones de seguridá y pa nun dispersar les actividaes del eventu, que van concentrase dafechu nel interior del Antiguu Institutu.

La sétima edición del Salón del Llibru Iberoamericanu, que se desendolca ente mañana y el sábadu 15 de mayu, reforzará amás la participación de les llibreríes xixoneses, qu’acoyerán estremaes presentaciones de llibros, y quier afitase na so condición d’importante alcuentru lliterariu al qu’autores y editores acuden antes de visitar otres feries d’envergadura n’Europa ya Iberoamérica.

Nesti sen, Sepúlveda sorrayó ayeri en declaraciones a Radio Nacional d’España el papel esencial de los lliteratos en hispanofalantes, yá que, a xuiciu’l director de la prestixosa Feria’l Llibru de Frankfurt (Alemania), si los autores en castellán fixeren una fuelga d’un añu, “la industria lliteraria mundial esbarrumbábase”.

Ente los actos programaos, el certame dirixíu por Luis Sepúlveda prevé cellebrar un recital poéticu y un taller lliterariu na cárcel de Villabona, y un homenaxe a Julio Cortázar nel que participarán, ente otros, los escritores Mempo Giardinelli, José Manuel Fajardo y Carmen Posadas.

Web oficial del Salón

Tamién te podria gustar