Portada Comunicación El programa de TV Brigada Tech va grabase’l xueves 16 nel Palacio Valdés

El programa de TV Brigada Tech va grabase’l xueves 16 nel Palacio Valdés

by redacción asturnews

El programa de televisión Brigada Tech va grabase’l próximu xueves 16 nel Teatru Palacio Valdés. Tratase d’un nuevu espaciu d’entretenimientu y divulgación que se va emitir semanalmente en La 1 de Televisión Española p’ayudar al públicu a adquirir conocencies y mañes dixitales y amenorgar, d’una manera amena, la fienda dixital.

Va ser el xueves 16 cuando les tables del odeón avilesín enllenar de diversión y divulgación de la mano de cares tan conocíes como Luján Argüelles, presentadora del programa, o la cómica Silvia Abril, que participa como convidada especial. A elles sumaránse los influencers Ger y Senciellu, que van actuar como mentores dixitales.

Van cuntar amás cola ayuda de trés güeles que faen el papel de reporteres, y que representen a esa parte de la sociedá qu’entá amuesa reticencies a toos les meyores que brinda’l mundu dixital. Victoria, Charo y Pilar son trés muyeres interesaes que nagüen por aprender nuevos conceutos dixitales, pero tamién presenten hestories de persones o empreses que, gracies a la digitalización de les sos vides o negocios, espolletaron a nivel personal o económicu.

El programa viaxa por toa España para llevar la innovación y la meyora a tolos rincones del país. Cada selmana, el plató itinerante treslladar poles distintes comunidaes autónomes para cuntar en primer persona les oportunidaes que presenta’l mundu dixital, recibiendo a invitaos bien conocíos, con quien se comparten esperiencies y conocencies.

Les persones que tean interesaes n’asistir como públicu a la grabación, que va tener llugar de 17:00 a 20:30 hores, pueden unviar les sos solicitúes por aciu corréu electrónicu a la dirección publicosrmono.es, hasta’l miércoles 15 de marzu. Nun esisten restricciones d’edá, magar les persones menores de 18 años tendrán d’asistir con un representante llegal.

Tamién te podria gustar