Portada Educación El PP pide na Xunta reconocencia oficial pala especialidá docente de Llingua Asturiana

El PP pide na Xunta reconocencia oficial pala especialidá docente de Llingua Asturiana

by asturnet

El PP vieno acabante de presentar esti martes pela mañana una proposición non de llei na Xunta pa que se reconoza oficialmente la especialidá docente de Llingua Asturiana.

El Grupu Parlamentariu Popular presentó na Xunta Xeneral esti día una proposición non de llei p’afalar al Gobiernu autonómicu a crear la especialidá de bable/asturianu pal profesoráu de Llingua Asturiana y Gallego-Asturianu d’Infantil, Primaria y Secundaria, col enfotu de que los profesores d’esta materia cunten con “idéntiques garantíes llaborales y profesionales que’l restu”.

Los diputaos del PP encargaos de presentar la proposición foron Joaquín Aréstegui y Emilio Pérez Cueva qu’ufrieron una rueda prensa pa facese ecu d’esta midida, desixida dende hai tiempu pola Plataforma de Profesores de Llingua Asturiana y polos sindicatos mayoritarios na enseñanza.

Los dos parlamentarios criticaron que los profesores d’asturianu tean condergaos a ser interinos, sin psibilidaes d’algamar plaza nuna oposición nin participar en concursos de tresllaos.

Pérez Cueva foi entá más lloñe al pidir amás de la reconocencia de la especialidá la “correspondiente convocatoria d’oposiciones y el concursu de tresllaos”.

Tamién te podria gustar