Portada Cine El Festival Internacional de Cine de Xixón acueye’l preestrenu de la película ‘Vete de mi´’

El Festival Internacional de Cine de Xixón acueye’l preestrenu de la película ‘Vete de mi´’

by asturnet

Xixón va acoyer el próximu martes 26 de setiembre nel Teatru Xovellanos, dientro del so Festival Internacional de Cine, el preestrenu de la película ‘Vete de mí’, dirixida por Victor García León y protagonizada por Juan Diego y Juan Diego Botto. ‘Vete de mí’ ye la primera de les tres películes incluyíes nel proyectu ‘Primeras Tomas’, una iniciativa del productor Juan Gona que cuenta col apoyu del Gobiernu del Principáu d’Asturies.

‘Vete de mí’ y un baille de mázcares familiar, d’encuentros y desencuentros ente dos egoístes conxenitos: un mentirosu compulsivu (Juan Diego Botto) que llogra esquiciar l’estáu mental de los sos familiares, y un actor de repartu veníu a menos que descrubre de sópetu que la so vida ye una mentira (Juan Diego). Una comedia satírica y amarga sobre cómo llegar a los cincuenta, perder el trabayu, atopar un fíu y querer tolo contrario. El so director, Victor García León, diz d’ella que ye ‘una traxedia griega en Carabanchel, lo que Rabael Azcona llamaría traxedia grotesca’.

Les entraes pa esta proyección, que va empezar a les ocho y media la tarde, van ser de baldre. Los interesaos van poder retirales nes taquilles del Teatru Xovellanos el próximu llunes y tamien el mates con un tope de dos entraes por persona.

Tamién te podria gustar