Portada Cine El Festival de Xixón avanza ente’l nuevu cine arxentín y la transgresión con sellu francés

El Festival de Xixón avanza ente’l nuevu cine arxentín y la transgresión con sellu francés

by asturnet

Los actores que participen en llargumetraxes de gran difusión nun tienen por qué ser profesionales. El director arxentín Pablo Trapero, que presenta nel Festival Internacional de Cine de Xixón la so cinta ‘Familia rodante’, avaló güei esi estremu y reivindicó la so película como una producción mui cara y de montaxe complicáu.

Como amuesa d’ello, recordó el realizador sudamericanu, el propiu rodaxe: Catorce selmanes con unes temperatures medies dacuando de 40 graos centígrados y la baxa prematura d’una anciana que, al superar el ‘casting’ como reserva de la propia güela’l director, qu’actúa na película, acabó nel hospital. “Naide nun s’enfotaba nel proyectu”, recordó Pablo Trapero, y esa falta d’apoyu financieru postergó el rodaxe durante años.

De fechu, Trapero realizó antes otres películes -ente elles ‘El Bonaerense’- antes de filmar ‘Familia rodante’, que se proyecta esta nueche dientro de la sección oficial del Festival de Xixón y que narra el viaxe catárticu d’una familia al completo nuna caravana p’hacia la provincia de Misiones, nel estremu norte d’Arxentina.

Pol so llau, Paulo Branco, productor de la políticamente incorrecta ‘Ma mère’ -hestoria d’incestu que antes d’aniciáu el rodaxe yá contaba con detractores-, recordó esta mañana que’l cine nun pue quedar en películes concebíes sólo “pa que la xente salga contenta del cine”, y defendió el cálter “duru, radical y violentu” de la cinta que concursa en Xixón.

Tamién consciente de la polémica que’l llargumetraxe diba suscitar darréu s’estrenare, el coprotagonista de ‘Ma mère’, Louis Garrel, señaló la fonda dualidá con que foi acoyida la película en Francia -grandes detractores, grandes apasionaos- y ensalzó el llabor de la so compañera de repartu, la yá veterana Isabelle Huppert.

Tamién te podria gustar