Portada Cine El director del FICXixón conviértese en miembru de de la Comisión Selectiva pa 2011 del Premiu Lux

El director del FICXixón conviértese en miembru de de la Comisión Selectiva pa 2011 del Premiu Lux

by asturnet

El Premiu Lux, creáu en 2007, simboliza’l compromisu del Parllamentu Européu col esfuerciu creativu de la industria cinematográfica europea. Al traviés de les sos ediciones añales, el Premiu pon un acentu naquelles películes que disparen al corazón del alderique públicu, al traviés de trabayos qu’esquicen y cuestionen valores compartíos tresestatales y el nivel de materialización del proyectu de construcción europea.

Los discursos narrativos de les películes escoyíes roblen moliciones como inmigración, xusticia, solidaridá, llibertaes públiques y derechos fundamentales, dexando acolumbrar en cada obra rabaseres fugaces de la vida de los europeos, los sos convencimientos y duldes alrodiu de cuestiones d’identidá.

El director del Festival Internacional de Cine de Xixón, José Luis Cienfuegos foi escoyíu pol Parllamentu Européu pa formar parte de la Comisión Selectiva esti añu. Na comisión va tar xunto a personalidaes del sector cinematográficu tales como Marion Doring, directora de l’Academia del Cine Européu, Aviva Silver, directora del Programa Media, Roberto Olla, director executivu de Eurimages o Catherine Buresi, directora executiva del European Filme Market del Festival de Berlín.

Tamién te podria gustar