Portada Educación El cursu pa encuestadores de material oral aporta a la fin esti mes

El cursu pa encuestadores de material oral aporta a la fin esti mes

by asturnet

El cursu pa encuestadores de material oral entamáu pola Oficina de Política Llingüística en colaboración col Seminariu de Filoloxía Asturiana de la Universidá d’Uviéu y que superó toles espectatives de matriculación previstes polos organizadores,superando les 50 places, llega esti mes a la so fin, con unes práctiques de campu que desendolcase esti sábadu 14 y domingu 15, la primera, y la otra, el sábadu 21 y el domingu 23.

Nel pasáu mes d’avientu celebróse’l I CURSU D’ENCUESTADORES DE DIALECTOLOXÍA, TOPONIMIA Y CULTURA POPULAR, entamáu pola Conseyería de Cultura (Oficina de Política Llingüística) y el Seminariu de Filoloxía Asturiana (Facultá de Filoloxía), con un bultable ésitu de participación, ya que¡l cursu algmaó los 51 matriculaos.

Agora, esti Cursu compleméntase nesti mes de xineru con unes práctiques de campu, dirixíes polos profesores Fernando Álvarez-Balbuena (práctiques de dialectoloxía), Llinu Álvarez Santidrián (práctiques de toponimia) y Xosé Antón Fernández “Ambás” (práctiques de lliteratura oral y música popular). Estes práctiques fadránse en dos rioles: una, el sábadu 14 y domingu 15; y otra, el sábadu 21 y el domingu 23. Los profesores y alumnos desplazaránse a CANGAS DEL NARCEA pa facer visites a distintes parroquies del Conceyu. Collabora la Conceyalía de Cultura del Conceyu de Cangas.

A finales de mes, nel día que se comunicará, fadráse un actu d’entrega de Diplomes a los alumnos del I Cursu d’Encuestadores de Dialectoloxía, Toponimia y Cultura Popular, y a los del I Cursu Básicu de Llingua Asturiana pa Profesionales de la Información.

El cursu ya entamara n’Ochobre

Tamién te podria gustar