Portada Educación El Congresu Beltaine de Periodismu analiza la información local especializada na Sociedá de la Información

El Congresu Beltaine de Periodismu analiza la información local especializada na Sociedá de la Información

by asturnet

El profesor de la Universidá Rey Juan Carlos, Roberto de Miguel, inauguró esta mañana cola ponencia la segunda xornada del Congresu Beltaine de Periodismu y Cultura Tradicional en la Sociedá de la Información que se desendolca nel salón d’actos del Edificiu de Servicios de la Universidad d’Uvieu.

A lo llargo del día amás de debuxase’l mapa informativu español de la Sociedad de la Información, el Congresu avérase a la “información local y la cultura tradicional” cola esperiencia d’Euzkadi, que va treslladar Leire Iturregi, de la Universidad del País Vascu y l’asturiana, de la mano del Profesor de la Universidá de Valladolid, Próspero Morán, el periodista y escritor Ignaciu Galán y el críticu musical Aelio Argel.

Pela tarde, revisarase la historia dela rvista especializada Interfolk, que lleva 10 años de información, de la mano de Roberto Mezquita y el Congresu finará cola ponci “Comunicación y Cultura: el cas del Cirque du Soleil”, qu’ufrirá Laura Galguera, Vicepresidenta de l’Asociación Iberoamericana de la Comunciación (ASICOM) y Profesora de la Universidá d’Uviéu y académica visitante de la Universidá de Columbia.

A les 9.45 de la mañana del sábadu, el Conceyal de Cultura d’Avilés, Román Antonio Álvarez inauguró esti Congresu Beltaine de Periodismu y Cultura Tradicional en la Sociedá de la Información nel salón d’actos del Edificiu de Servicios de la Universidad d’Uvieu que se desendolca durante too’l fin de selmana.

El periodista Próspero Morán ufiertó la so conferencia La cultura tradicional na sociedá de la información onde auguró un negru futuru a los medios de comunicación tradicionales.

A continuación, Darío Pescador (periodista especializáu n’información dixital), na su conferencia La información musical nos medios dixitales coindició na predicción y denominó a los actuales medios de comunicación xeneralistes como “los últimos dinosaurios a la espera del meteorito de la extinción”. Finó les charles de la mañana Ignacio Gómez (subdirector de Conteníos d’Entretenimientu de RTVE) qu’esplicó les caberes novedaes na páxina web de l’ente públicu.

El papel que va garrando el telefonu móvil na difusión de la cultura centró la conferencia de la profesora Carmen Galera qu’anició la tarde de I Congresu de Perodismu Beltaine.

La docente de la Universidá Juan Carlos I enfrentábase al turnu de preguntes nel Edificiu de Servicios Universitarios d’Avilés con un públicu enforma participativu.

A continuacion tocó-y el turnu al periodista de Abc.es, Pedro de Alzaga, que faló de La informaciónP cultural y la tecnoloxía, averando a los asistentes a les esratexes que tan entamando a plantegar los medios de comunicación nos Estaos Xuníos.

Finó la primera xornada, Ignacio Martin-Granados, Director del Gabinete de l’Alcaldía del Ayuntamientu de Segovia y Profesor de la Universidad de Valladolid que falaba de “El papel de los eventos culturales na comunicación institucional”.

Tamién te podria gustar