Portada Conceyos El Conceyu de Cangas va tener en cuenta la conocencia d’asturianu en toles contrataciones de personal

El Conceyu de Cangas va tener en cuenta la conocencia d’asturianu en toles contrataciones de personal

by asturnet

Dempués de l’aprobación del Plan de normalización llingüística pal trieniu 2009-2010 nel plenu del Ayuntamientu, los puestos que salgan a concursu nel mesmu, van tener en cuenta la formación en llingua asturiana, independientemente del trabayu a desendolcar. El PSOE votó en contra y José Luis López, voceru de la FSA en Cangas, recordó que “al nun ser l’asturianu una llingua oficial, la inclusión d’esa cláusula pue ser recurrible nos tribunales, yá que nun s’axusta a la regulación de la llei d’usu y promoción del asturianu aprobada polGobiernu rexonal”.

Pela so parte, l’alcalde José Manuel Martínez, aseguró que, por “complexos de provincianismu”, l’asturianun nun ye oficial, “restándonos financiación del Estáu en comparanza con otres comunidaes, como la cercana Galicia, que recibe fondos adicionales pa la promoción de la llingua”.

”Tenemos que ser consecuentes y discriminar positivamente a los empleaos municipales que dean respuesta a les demandes vecinales y aporten conocimientos d’asturianu”, a lo qu’añadió “eso nun significa que vaiga obligase a nadie a usar una o otra llingua”.

El Plan inclúi otres midíes no que cinca a la imaxe corporativa, páxina web, folletos turísticos, campañes de concienciación, usu del asturianu per parte de los ciudadanos cola alministración llocal, l’enseñu nes escueles o la toponimia, ente otres cuestiones.

Tamién te podria gustar