Portada Convocatories El cómic n’asturianu tien abiertu’l plazu pal concursu Comarca la Sidra

El cómic n’asturianu tien abiertu’l plazu pal concursu Comarca la Sidra

by asturnet

La Comarca de la Sidra, al travies del so programa ‘Creación’ y afalada pol Serviciu de Normalización Llingüística y el Serviciu de la Mocedá. Mancomunidá Comarca de la Sidra tien abiertu’l plazu pal V Concursu de cómic n’asturianu hasta’l 15 de payares viniente.

El concursu inxertase dientro’l programa de promoción artística y d’una manera tresversal en Programa de Normalización del usu del Asturianu de la Mancomunidá de la Comarca la Sidra empobináu a la mocedá, al ser el cómic una espresión artística cercana al llector mozu. Dempues de les cuatro ediciones anteriores onde se vieron trabayos de calidá estraordinaria, la convocatoria d’esti añu respuende a los mesmos criterios: escritos n’asturianu, temática llibre, autores mayores de 14 años de cualesquier orixe y unos premios que van de los 200 euros de los dos accesit al premiu primeru de 500 euros, amás del espublizamientu de les meyores hestorietes presentaes.

El concursu incluye una categoría paralela d’ellaboración de Tires Cómiques empobinada a escolinos d’enseñanza primaria y secundaria de los distintos centros educativos de la Comarca de la Sidra, onde los participantes tienen d’ellaborar una tira con una estensión máxima de cinco viñetes. Nesti casu los premios van ser de material didáuticu, deportivu y d’esparcimientu pa los tres meyores trabayos de les distintes modalidaes.

El plazu de presentación de los trabayos tanto na categoría de Cómic pa mayores de 14 años, como la de Tires Cómiques pa escolinosos acaba’l 15 de payares. Dempues va facese con toles obres presentaes una esposición itinerante pelos diferentes centros culturales de la Comarca de la Sidra, asina como por dellos espacios culturales asturianos.

Bases completes

Tamién te podria gustar