Portada Tecnoloxía El Cambiu Tecnolóxicu a debate nel Campus del Milán

El Cambiu Tecnolóxicu a debate nel Campus del Milán

by asturnet

Embaxo’l títulu “Cambiu Tecnolóxicu y Polítiques Públiques. Nuevos retos pal gobiernu de la ciencia” tan desendolcándose nel Campus de Milán de la Universidá d’Uviéu unes xornaes qu’entamaren el llunes día 29 en Madrid y qu’axunten a especialistes d’Universidaes como la de Valladolid, la d’Exeter o la d’Arizona (USA).

Les xornaes alderiquen sobre’l gobiernu de la ciencia y la tecnoloxía y la participación ciudadana nesi gobiernu, tanto dende ámbitos locales como internacionales. La primer xornada entamó’l llunes 29 nel Salón d’Actos del CIEMAT cola conferencia inaugural del Director del Consortium for Science Policy and Ourcomens de la Arizona State University, Daniel Sarewitz, que se treslladó colos demás ponentes y participantes a Uviéu el martes 30 y qu’esti miércoles pronunció una nueva conferencia nel salón d’actos de Filosofía nel Milán sobro “Technology and Effectiveness in Contested Political Sttings”.

El martes, la xornada entamó n’Uviéu nel Edificiu Históricu de la Universidá y cuntó cola participación del propiu Daniel Sarewitz y la celebración d’una mesa redonda sobre “Innovación Tecnolóxica ya Innovación Social” cola participación d’especialistes de la Universidá d’Uviéu, la de les Islles Baleares y La Laguna, asina como del CSIC. Pela tarde, dióse llectura a delles comunicaciones entamando cola presentada por Francisco Javier Gómez de la Universidá de Valladolid y finando con un averamientu a les Science Shops por Noelia Álvarez del Observatoriu de Cultura Científica.

Na mañana d’esti miércoles amás de Nadiel Sarewitz intervinieron Emilio Muñoz, Ramón Queraltó, Ana Cuevas, Mariano Martín y Cipriano Barro del Departamentu de Filosofía de la Universidá d’Uviéu.

Tamién te podria gustar