Portada Educación El Bloque por Asturies acusa al Gobiernu de desmantelar la enseñanza pública

El Bloque por Asturies acusa al Gobiernu de desmantelar la enseñanza pública

by asturnet

El Bloque por Asturies denuncia’l procesu de retayos que sufre la educación pública en Asturies: el retayu salarial de profesores y profesores percima inclusive de lo marcao pol Gobiernu de Madrid, los retayos n’empléu y los retayos na atención educativa. Resulta evidente que, la precarización y l’empeoramientu de les condiciones llaborales, xuntu con un aumentu del alumnáu y un descensu del profesoráu, trai una perda de la calidá na atención educativa.

El Bloque por Asturies denuncia’l brutal aumentu de les medies xornaes ente’l profesoráu y el descensu de contrataciones, marcando una sienda de precarización llaboral y falta de personal docente pa l’atención de la diversidá, desdobles, llaboratoriu, programes educativos,… Cola supresión de programes educativos, sumen los horarios de biblioteca, el programa lectivu d’horariu de tarde, el sofitu a les nueves tecnoloxíes, los comedores escolares y amenórgase l’atención a la orientación educativa.

El Bloque por Asturies denuncia’l procesu d’esmantelamientu imparable de la enseñanza pública al traviés de la esternalización cada vez mayor de servicios, como informática o comedor, y pol caltenimientu de los conciertos educativos.

Tamién te podria gustar